onsdag, juni 06, 2007

Det er længe siden sidst

Ja, jeg har været ret sløv til at få skrevet herinde på min blog. Men her kommer der lige en lille update. Jeg arbejder stadig i Daginstitutionen og er der som tilkaldevikar, men det har heldigvis været så fast, at det ikke har været nødvendigt at kigge efter noget ekstra arbejde. Jeg er utrolig glad for at være der og er overbevist om, at det er en af de bedre børnehaver at arbejde i. Derudover har jeg været på kirke-'shopping' rundt i Aalborg. Der er rigtig mange gode kirker, men det ser ud til, at jeg måske ender med at komme i Apostolsk kirke, for jeg har efterhånden lært en del unge at kende der, og det betyder en del for mig, at der er mange unge. Men jeg vil nok stadig besøge IMU og KFS af og til.
Tja.. jeg har jo ellers lavet en del siden sidst, bl.a. været til Peter Holmsgaard koncert på Skråen, yay!, været i sommerhus med familien, været til polterabend ved min kære veninde Anne Broberg Nielsen og besøgt min lille nyfødte nevø Noah på Sjælland. Han kom til verden d. 31. maj 2007. Så VELKOMMEN til Noah!! Jeg ser frem til lære dig godt at kende;)
Desuden kan jeg fortælle, at jeg tager en måned til Canada og USA, for at besøge min faster i Vancouver og nogle DTS-venner i Seattle og der omkring på vestkysten. Jeg skulle efter planen rejse den 19. juli og komme hjem igen d. 19. aug. Så det bliver lækkert.
Jeg håber I alle har det godt derude..
Det bliver alt for denne gang.

1 kommentar:

Hyldgaard sagde ...

Hej Anette
Jeg fik lige ændret den "chart" - det var ikke den rigtige vi havde valgt først. Jeg vil gerne hjælpe dig med at opgradere din blog, hvis du vil!!? Så må du bare sige til!
Vh Jette