mandag, september 03, 2007

Et nyt kapitel

Jeg er startet på Pædagogseminariet i Aalborg.. Indtil videre kan jeg ikke fortælle så meget andet end, at mit indtryk er meget positivt. Vi er vist 28 i klassen, hvoraf der er 4 mænd og resten er kvinder. Andersgruppen går lige fra 19-50år. Men det er forhåbentlig kun en fordel med forskellighed i alder og erfaring.. m.m.
Vi var på hyttetur fra torsdag til fredag. Vi havde en masse sjov med stikbold, volleyball, snobrødsbagning og 'øksekastning'.. =)
Derudover har vi en vores egen DJ i klassen, der havde taget al sit udstyr med, han satte rigtig gang i et spil Bingo med Quiz og latterlige præmier. Det var virkelig underholdende!
I denne uge skal vi vælge linjefag, og jeg tror jeg vælger et der hedder: 'Sundhed, krop og bevægelse' Det er et fag, jeg så skal have under hele studiet, og det vil fylde ca. 1/7 af undervisningen.
Ellers glæder jeg mig lidt til at komme rigtig igang med studiet!
I weekenden var jeg til bryllup ved en god barndomsveninde. Hun havde bedt mig om at synge 'In Christ Alone' i kirken efter vielsen. Jeg var lidt nærvøs, men det var også lidt sjovt at prøve, for det var i en rigtig stor kirke med en god akustik, og så er det i øvrigt en rigtig god sang.

1 kommentar:

Anders Hyldgård sagde ...

Anette du er så sej er du så... Vi glæder os til at se dig om ikke så længe og høre meget mere om både din USA tur og om studiet.